Francesca Decor

LIVRARE SI PLATA

 

CONDITII DE LIVRARE

Livrarea este gratuita oriunde in tara pentru comenzile ce depasesc suma de 300 ron. Livrarea produselor se va face  pana in fata imobilului, manipularea acestora cazand in sarcina dvs.!

Produsele vor fi livrate prin intermediul serviciului de curierat rapid pentru coletele de dimensiuni mici iar pentru coletele voluminoase livrarea se va face prin intermediul camioanelor de transport marfa, ele aflandu-se in ambalajul original, sigilat, al producatorului.

Mobilierul va fi livrat de catre furnizor la adresa convenita cu cumparatorul, ambalate corespunzator si insotite de documentatia comerciala, tehnica si de transport, aferenta.

Produsele vor fi livrate până în faţa imobilului, adica pana in fata casei respectiv blocului în care clientul îşi are domiciliul sau a sediului. Montajul pieselor de mobilier, precum şi manipularea acestora nu fac obiectul prezentului contract, acestea căzând în sarcina clientului.

Termenul de livrare pentru fiecare produs va fi mentionat in comanda si se regaseste la fiecare produs in rubrica ”informatii suplimentare” in cadrul magazinului.

Livrarile se vor face in 3-10 zile lucratoare din momentul in care produsul este disponibil pentru livrare si plata finala a fost efectuata.

Livrarile se vor face in termenul convenit in comanda confirmata, In cazul in care furnizorul, din vina sa sau din motive independente de vointa sa, nu poate respecta termenul de livrare, va anunta in termen de maxim 24 de ore cumparatorul pentru stabilirea de comun acord a noului termen de livrare.Cumparatorul poate refuza decalarea termenului de livrare, iar in caz de intarziere, furnizorul va suporta penalitati de intarziere in cuantum de 0.015%/zi de intarziere, din valoarea produselor nelivrate in termen. Cuantumul penalitatilor de intarziere nu poate depasi valoarea asupra careia se calculeaza. 

Livrarea mobilierului va fi facuta in intervalul orar 08,00-20,00, de luni pana vineri, data exacta a livrarii fiind transmisa de catre furnizor cumparatorului pe e-mail cu cel putin 24 de ore inainte de data livrarii.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, produsul/produsele care fac obiectul acestei livrari vor putea fi inmanate clientului numai dupa reconfirmarea comenzii catre un consultant de vanzari si dupa achitarea eventualelor costuri suplimentare generate de aceasta situatie.

Instructiuni de receptie si manipulare a marfii:
Produsele vor fi livrate până în faţa imobilului, adica a casei respectiv blocului în care clientul îşi are domiciliul sau pana in fata sediului. Montajul pieselor de mobilier, precum şi manipularea acestora nu fac obiectul prezentului contract, acestea căzând în sarcina clientului. Piesele de mobilier din lemn masiv vor fi livrate montate sau demontate dupa caz. Cele care sunt livrate montate, sunt livrate in acest mod la recomandarea inginerului de productie pentru a nu fi afectata rezistenta produselor!

Recepţia produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună şi corespund cantitativ şi calitativ cu ceea ce s-a comandat. Recepţia este facută în momentul semnării documentelor  legale ce însoţesc coletul. In situatia constatarii unor deficiente de calitate sau cantitate cumparatorul se obliga sa anunte de indata furnizorul si sa-i prezinte fotografii justificative urmand ca partile de comun acord sa solutioneze problemele sesizate. Eventualele daune cauzate din vina transportului, vor fi solutionate intre Francesca Decor si firma de curierat sau firma de transport colaboratoare.
Receptia cantitativa. In momentul livrarii marfii Cumparatorul va verifica conformitatea intre numarul de colete primite si numarul de colete de pe documentul de insotire al marfii. Daca apar diferente se consemneaza pe documentul de insotire al marfii emis de catre transportator (AWB /CMR)) si se intocmeste un Proces Verbal de constatare a diferentelor, care se semneaza de catre Cumparator si de catre reprezentantul firmei de transport care face livrarea.

Verificarea integritatii amabalajului. Cumparatorul verifica amabalajul, iar in cazul in care apar deteriorari evidente care ar fi putut sa duca la deteriorarea continutului coletelor( ambalaj gaurit, taiat, lipsa, etc.), pe parcursul transportului sau semne ca coletul ar fi fost deschis dupa sigilare, se va consemna acest aspect pe documentul de insotire a marfii, prezentat de catre reprezentatul companiei care face livrarea. Se recomanda a se face poze daca este posibil.In cazul in care Cumparatorul face receptia marfii livrata in ambalaj evident deteriorat, Vanzatorul isi declina responsabilitatea rezolvarii unor reclamatii ulterioare;

Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru deteriorarile aparute in timpul manipularii si montarii defectuoase a produseleor de mobilier, ulterior receptiei acestora.
In cazul in care se vor observa defecte de fabricatie, se va anunta Vanzatorul, francescadecor.ro, in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 48 de ore de la receptia marfii.

Francescadecor.ro nu poate fi facuta responsabila pentru deteriorari ale produselor, (zgarieturi, lovituri, etc.) aparute in timpul manipularii si montarii produseleor de mobilier.
In cazul produselor care se livreaza nemontate, montajul cade in sarcina cumparatorului, iar in cazul in care este vorba despre un produs complex, se recomanda apelarea la personal specializat. Se recomanda citirea cu atentie a instructiunilor de asamblare, care se livreaza impreuna cu produsul. In cazul in care instructiunile de asamblare lipsesc din colet, va rugam sa le solicitati prin e-mail.

CUM COMAND?

1. Folosind butonul ADAUGA IN COS!

Pentru a putea plasa o Comandă în vederea efectuării unei achiziții de produse puteti folosi butonul ADAUGA IN COS 

Pentru produsele standard (afisate in poza de prezentare, cu dimensiunile standard mentionate in descrierea produsului) comanda se va efectua accesand butonul ADAUGA IN COS.

Pentru produsele pe care doriti sa le personalizati va rugam sa specificati finisajul / materialul / feroneria sau noua dimensiune pe care o doriti, in formularul pe care-l regasiti in pagina produsului. Tot in pagina produsului personalizabil veti gasi un buton denumit ALEGE FINISAJUL si FERONERIA care va deschide finisajele, feroneria, esenta lemnului sau dupa caz stofele disponibile pentru acel produs. 

Pe adresa de e-mail a dumneavoastra pe care o veti scrie in formularul de personalizare a produsului, veti primi oferta de pret pentru produsul personalizat.

In cazul in care veti accepta oferta de pret pentru produsul personalizat, veti primi din partea noastra un link de plata sau o factura prin interemdiul e-mailului, pentru un avans de 50%. Restul de plata se va face inainte de livrarea produsului prin aceeasi motalitate de plata aleasa.

In cel mai scurt timp veti primi un e-mail de confirmare a comenzii dumneavostra. Va rugam sa verificati corectitudinea datelor de pe factura de avans – informatii despre cumparator, informatii despre produsele comandate si suma de plata.

In cazul in care in pagina unui produs nu se regaseste formularul de personalizare inseamna ca acel produs nu poate fi personalizat, el se vinde doar cum este afisat in poza de prezentare si descris in segmentul ”DESCRIERE”.

   In cadrul magazinului nostru produsele afisate spre vanzare se pot gasi in urmatoarele 3 situatii: 

A. Un produs poate fi insemnat cu: ”IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL”– ceea ce inseamna ca in stocul furnizorului se regasesc cateva bucati din acel produs, insa stocul se poate epuiza oricand doarece acel furnizor lucreaza cu mai multe magazine care vand acel produs. Astfel avem rugamintea ca inainte de a plasa comanda sa ne contactati fie pe e-mail la contact@francescadecor.ro, fie la nr. de telefon 0740229998, pentru a verifica stocul produsului respectiv.

B. Un produs poate fi insemnat cu: ”DISPONIBIL PENTRU PRECOMANDA” – situatie in care produsul se va livra in termenul specificat si in urma achitarii unui avans.

C. Un produs poate fi insemnat cu : ”STOC EPUIZAT” – situatie in care produsul nu se mai gaseste in stocul furnizorului.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator prin intermediul postei electronice-email o notificare de acceptare a comenzii.

2TELEFONIC: la numarul de telefon 0740-229.998

Sunt necesare urmatoarele date:

–        Codul produsului solicitat

–        Detalii de facturare: Nume, Prenume, Telefon, Adresa de facturare si adresa de livrare in cazul in care livrarea se face la o alta adresa decat cea de facturare. Adresa de livrare, Numele, Prenumele, Telefonul – persoanei la care se face livrarea.

–        Adresa de e-mail este necesara pentru transmiterea facturii sau a link-ului de plata catre cumparator

3. Folosind formularul nostru de CONTACThttps://francescadecor.ro/contact/

4. PLASATI COMANDA direct pe adresa noastra de e-mail: contact@francescadecor.ro

 

CUM PLATESC?

Preturile afisate pe site pentru mobilierul din lemn masiv, sunt preturi calculate pentru finisajul afisat in poza de prezentare a produsului, ele pot varia in cazul in care cumparatorul doreste personalizarea produsului. Preturile includ TVA.

A. MODALITATI DE PLATA:

Produsele comandate in magazinul nostru pot fi achitate integral sau in doua transe utilizand următoarele metode de plată:

      1. PLATA ONLINE CU CARDUL personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in LEI, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

      2. PLATA PRIN TRANSFER BANCAR, in contul RON: RO58BTRLRONCRT0383265401 deschis pe numele FRANCESCA HOME DECOR SRL la BANCA TRANSILVANIA. Comisioanele bancare aferente transferului vor fi achitate de către cumpărător!

      3. PLATA IN RATE: se poate face la finalizarea unei comenzi in magazinul nostru pentru toate produsele, inclusiv pentru cele aflate la reducere. Sistemul de rate fara dobanda este disponibil prin Banca Transilvania si Alpha Bnak iar sistemul de rate cu dobanda este disponibil prin TBI PAY si va pune la dispozitie pachete de creditare special concepute pentru nevoile dumneavoastra, Pentru plata in rate prin TBI PAY va punem la dispozitie un calculator de rate care va ajuta sa calculati exact rata in functie de numarul ales de rate. VEZI AICI DETALII!

B. DESCRIPTORUL TRANZACTIEI

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele francescadecor.

Pentru produsele care nu sunt pe stoc, FRANCESCA HOME DECOR SRL își rezervă dreptul de a solicita plata unui avans de 50% din valoarea comenzii. Acesta se poate achita online cu cardul personal sau cu ordin de plată în contul RON: RO58BTRLRONCRT0383265401 deschis pe numele FRANCESCA HOME DECOR SRL la Banca Transilvania Cluj-Napoca.

Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-ului www.francescadecor.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

În cazul plătilor online, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

 

Fiind de acord cu aceşti “Termeni şi condiţii de utilizare a site-ului FRANCESCA DECOR”, clientul îşi asumă în totalitate consecinţele ce decurg din folosirea în aceste condiţii a site-ului

  • Telefon: 0740229998

  • Email: contact@francescadecor.ro

  • Livrare gratuita in Romania

  • Aboneaza-te


      * Abonează-te chiar acum la newsletter Francesca Decor pentru cele mai noi produse, oferte, articole, inspirații și multe alte surprize!

    • S.C Francesca Home Decor SRL

      Registrul Comertului: J/12/336/2017

      CUI: RO37005295

      Cont IBAN Banca Transilvania:

      RO58BTRLRONCRT0383265401

      Birou: Str. Tarnavelor nr.34, Cluj Napoca

      Telefon: 0740 229 998

      Email: contact@francescadecor.ro (timp de răspuns max. 1 zi lucrătoare)

      Program: Luni – Vineri – 9:00-17:00